Vázací technika

Dostupnost

Reklamační řád

 

1. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího Sandra Myslivcová IČ 76504590, DIČ CZ8858070529, se sídlem Na Výhledech 1424/6, 100 00 Praha 10, (dále jen „prodávající“), a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami (dále jen „OP“) ještě před objednáním zboží. Zároveň kupující bere na vědomí, že je povinen poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou pro vyřízení reklamace, v opačném případě se lhůty adekvátně prodlužují o čas, ve kterém kupující neposkytl požadovanou součinnost.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve OP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve OP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen „reklamace“) musí být vždy uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.

2. Práva z vadného plnění

2.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, §2099 až 2117 a §2161 až 2174 občanského zákoníku).

2.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

2.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

2.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

2.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

2.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

2.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

2.3. Ustanovení uvedená v čl 2.2. reklamačního řádu se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používaní nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetím kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

2.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, (Kostelní Hlavno 202, Kostelní Hlavno – 294 76). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

2.5. Kupující má právo na bezplatné odstranění vady a to bez zbytečného odkladu. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat pouze výměnu dané součásti.

2.6. Pokud prodávající nemůže vadu odstranit dle čl.2.5. má kupující právo požadovat dodání nové věci bez vad nebo na odstoupení od smlouvy. Pokud prodávající kupujícímu dodá nové zboží bez vad, hradí prodávající náklady spojené s dopravou. V případě odstoupení od smlouvy prodávající zašle zpět cenu zboží na bankovní účet, který kupující uvede jako účet pro vrácení peněz a to nejpozději do 14ti dnů ode dne uznání reklamace.

2.7. Kupující má právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc užívat pro opakovaný výskyt vady (vada opakující se alespoň 3x). V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

2.8. Pokud kupující neodstoupí od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, může prodávající poskytnout slevu v přiměřené výši. Prodávající může poskytnout slevu i v případě, že nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást, věc opravit nebo nezjedná-li nápravu v přiměřené době. Toto právo má prodávající i v případě, že by kupujícímu zjednání nápravy činilo značné obtíže.

2.9. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží.

2.10. Prodávající nenese odpovědnost za vady, které byly způsobené nesprávným použitím, poškození neodbornou montáží nebo neodborným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem.

3. Průběh reklamace

3.1. Kupující je povinen před podáním reklamace kontaktovat prodávajícího a to buďto telefonicky na 777 91 91 58 a nebo za použití elektronické pošty a to na adrese: obchod@vazacitechnika.cz.

3.2. Kupující pošle reklamované zboží prodávajícímu na své náklady na adresu provozovny – Kostelní Hlavno 202, Kostelní Hlavno – 294 76

3.2.1. Kupující zašle zboží řádně očištěné spolu s písemným řádně specifikovaným oznámením vad, kde bude i uvedené bankovní spojení pro případné vrácení peněz a adresa, kam má prodávající v případě výměny nebo vrácení opraveného zboží zaslat. Dále kupující přiloží kopii dokladu o nákupu.


3.3. Prodávající má lhůtu na vyřízení reklamace maximálně 30 dní, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší.


3.3.1. Pokud kupující nedodá veškeré potřebné podklady pro vyřízení reklamace, je reklamační lhůta pozastavena a to do té doby, dokud kupující toto nedodá.


3.3.2. Prodávající je povinen si neprodleně chybějící podklady od kupujícího vyžádat.


4. Vyřízení reklamace


4.1. Prodávající neprodleně informuje kupujícího o uznání či neuznání reklamace.


4.2. V případě, že je reklamace uznána, prodávající poskytne náhradu škody kupujícímu a to způsobem, na kterém se obě strany domluvily.


4.3. Pokud prodávající reklamaci neuzná, kupující má právo na zaslání reklamovaného zboží zpět pouze v případě, že kupující uhradí náklady na dopravu předem na bankovní účet č. 670100-2207463984/6210. Kupující má právo vyzvednout si zboží osobně v provozovně prodávajícího.



 


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Krátké zprávy

Dostupnost

TOPlist